Thursday, June 18, 2009

محسن رضایی: حتی از یک رای مردم هم نمی گذرم/ در برخی صندوق ها، 140% واجدین شرایط رای ریخته شده

خبرگزاری انتخاب:

محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری که به کاندیدای اخلاق مدار مشهور شده است، با حضور در برنامه ویژه ی خبری شبکه دوم سیما، خواستار وحدت مردم و خونسردی نیروهای پلیس شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری «انتخاب»، وی ضمن تشکر مجدد از رهبر معظم انقلاب گفت: خوشبختانه رهبر گرانقدر انقلاب با هوشیاری تمام، رئسای ستادهای مختلف را فراخواندند و گفتند هر چه در ته دلتان در مورد فضای اخیر انتخابات است، به من بگویید.

وی ضمن انتقاد شدید از کسانی که به خاطر تملق پیش روی مقام معظم رهبری اخبار غلط می برند گفت: من اصلا چنین رفتارهایی را نمی پسندم. ایشان قطعاً باید از همه چیز مطلع باشند. همانطو رکه در این جلسه ی اخیر، نماینده ی اینجانب صریح ترین شکل ممکن در مورد انتخابات و شائله های ایجاد شده سخن گفت.

محسن رضایی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از عقب نشینی احمدی نژاد از ابراز جمله ی "خس و خاشاک" در مورد ملت گفت: حتی اگر به فرض تعداد کسانی که به غیر از نامزد حاکم رای داده اند را 15 میلیون نفر بدانیم، نباید 15 میلیون رای دهنده را که همگی فرزند این کشور هستند را تحقیر کرد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت و گوی خود، با اشاره به اظهارات مختلف بیان شده از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان گفت: من اصلاً نمی توانم بدانم چرا مسئولین وزارت کشور و اخیراً سخنگوی شورای نگهبان، به جای شفاف سازی مسائل باعث تحریک بیشترمردم می شوند.

این نامزد انتخابات گفت: من واقعاً از اینکه می بینیم در یک صندوق در برخی شهرها و حوزه های انتخاباتی، بیش از 140 درصد واجدین شرایط رای ریخته شده ناراحتم و این مسئله را تا آخر پیگیری می کنم

رضایی گفت: من هرگز از حق مردم و حتی یک رای مردم نمی گذرم و تا اخر قول می دهم که این موضوع را به صورت جدی پیگیری می کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری «انتخاب»، دبیر تشخیص مصلحت نظام در ادامه ضمن دعوت مردم و پلیس به همدلی، وحدت و خونسردی خواستار پایان تنش های ایجاد شده در جامعه شد و گفت: من با طرح نجات و انقلاب اقتصادی وارد عرصه انتخابات شدم. چون تصور می کردم ما در حال وارد شدن به فاز توسعه هستیم اما شرایط فعلی مجدداً کشور را به وضعیت امنیتی – سیاسی برمیگرداند.

وی ادامه داد: فضای سیاسی امنیتی کشور را 10 سال عقب می اندازد و باعث دوری کشور از مسیر توسعه می شود.

دکتر رضایی در پایان از همه ی اقشار و تفکرات مختلف مردم خواست در نماز جمعه عبادی سیاسی فردا با حضور رهبر معظم انقلاب، حضوری گسترده داشته باشند.

No comments:

Post a Comment