Wednesday, June 17, 2009

فدراسیون فوتبال: دستبندهای سبز نشانه ارادت بازیکنان به حضرت ابوالفضل است!

خبرگزاری انتخاب:
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: سازمان تربيت بدني در صورت صعود تيم ملي به جام جهاني، يك ميليارد تومان به تيم ملي پاداش مي دهد.

مهدي تاج در گفت و گو با فارس اظهار داشت: پيش از بازي امروز ايران و كره جنوبي، رئيس سازمان تربيت بدني كه هميشه نگاه ويژه اي به تيم ملي داشته است، نامه‌اي خطاب به بازيكنان و كادر فني تيم ملي نوشت كه آن را براي همه بازگو كردم.

وي افزود: در اين نامه آمده است در صورت صعود تيم ملي ايران به جام جهاني پاداش يك ميليارد توماني از طرف سازمان تربيت بدني به تيم ملي فوتبال اهدا خواهد شد.

تاج ادامه داد: متاسفانه امروز شرايط طوري نشد كه ما برنده شويم و زيبايي فوتبال به همين است اما راضي هستيم. همان نگراني ما باعث شد تا دچار مشكل شويم چون كنفدراسيون فوتبال آسيا در قبال تيم ملي ايران بد عمل كرد و بازي امروز بايد همزمان با ديدار كره شمالي و عربستان برگزار مي‌شد.

وي در خصوص دستبندهاي سبز برخي از بازيكنان تيم ملي گفت: اين دستبندها نشان ارادت بازيكنان تيم ملي به حضرت ابوالفضل بود و قبلا نيز بازيكناني مثل نكونام و نصرتي از آن استفاده مي‌كردند.

نائب رئيس فدراسيون فوتبال افزود: احتمال برداشت هاي منفي وجود داشت و سرپرست تيم ملي به بازيكنان تذكر داد و همه اين دستبند‌ها را از دست خود باز كردند تا برخي سواستفاده سياسي نكنند.

تاج در پايان خاطر نشان كرد: ما همچنان اميدوار صعود به جام جهاني هستيم و اميدوارم براي اينكه دل مردم ايران را شاد كنيم به اين هدف خود برسيم تا جواب تلاش مسئولان نيز را به خوبي داده باشيم.

این گفته‏های نایب رئیس فدراسیون در حالی بیان می‏شود که هیچ کس به خاطر نمیآورد، این دو بازیکن در گذشته نیز از این دستبندهای سبز استفاده کرده باشند و همچنین با این گفتار چنین پرسشی مطرح می‏شود که چرا بازیکنان تیم ملی در این شرایط، همگی به فکر عرض ارادت به حضرت ابوالفضل افتاده‏اند و اگر چنین نیتی بوده، چه ضرورتی داشت در تیمه دوم برخی بازیکنان، دستبند خود را باز کرده و یا بپوشانند؟!

No comments:

Post a Comment