Tuesday, June 16, 2009

احتمال جابجایی قرار میدان ولیعصر

با توجه به اینکه امروز هواداران آقای احمدی نژاد امروز ساعت 4 بعد از ظهر میدان ولیعصر قرار راهپیمایی گذاشتند، به احتمال 99 درصد قرار حامیان موسوی یا لغو میشه یا محلش تغییر میکنه. اما هنوز من چیزی در این مورد پیدا نکردم.
به هر حال علی الحساب اینو به بقیه بگین که فعلا قرار میدان ولیعصر به احتمال زیاد جابجا خواهد شد.

این هم لینک خبر قرار هواداران احمدی نژاد


پ.ن.
بعضی از دوستان بعد از ارسال این خبر اعلام اعتراض کردن و میگن که تو دیروز هم هممینو میگفتی! خدمت این عزیزان عرض کنم که من فقط اطلاع رسانی می‏کنم و اینکه افراد چکار می‏کنند دیگه از عهده من خارجه. من فقط به اطلاع دوستان رسوندم که آقای موسوی از مردم درخواست کردند که دیروز تو راهپیمایی شرکت نکنند. این خبر هم موثق بود و منابعش رو هم معرفی کردم. البته ایشون دیروز در سخنرانی خودشون هم اینو اعلام کردند.
امروز هم فقط به این دلیل این خبر رو نوشتم که روزنامه‏های صبح امروز خبر از راهپیمایی یاران احمدی نژاد در همان محل قرار هواداران موسوی دادن. می‏تونید اینو تو روزنامه ایران بخونین. حالا اگر به نظر شما با توجه به حضور چند صد هزار نفر طرفداران آقای احمدی نژاد باز در میدان ولیعصر از یک ساعت قبل، باز هم امکان تجمع چند میلیون نفر طرفداران آقای موسوی در همان محل هست، خوب! بقیه‏اش به عهده خودتونه.
البته من خودم با وجود اینکه تمام این خبرها رو منتشر می‏کنم، هم دیروز تو راهپیمایی شرکت کردم، هم به امید خدا امروز شرکت خواهم کرد. لطفا دوستان توجه داشته باشن که رسالت من فقط اطلاع رسانی است و من به هیچ وجه نظرات شخصی خودم رو توی مطالب منعکس نخواهم کرد؛ به این ترتیب ممکنه حتی نظر خودم مخالف با متنی باشه که می‏نویسم.

No comments:

Post a Comment