Wednesday, June 17, 2009

سردرگمی هواداران موسوی در انتخاب مسیر راهپیمایی روز چهارشنبه

به این خبر خیلی خیلی فوری توجه کنین: اینطور که به نظر میاد راهپیمایی امروز هفت تیر نیست و خیابان انقلابه!
نمیدونم این ناهماهنگی از کجا شکل گرفته و در نهایت قراره که کجا برگزار بشه راهپیمایی! اگر کسی میدونست به من هم بگه! فقط می‏دونم تو این زمان کم اطلاع رسانی به اینهمه افرادی که دیروز شنیدن میدان هفتم تیر راهپیمایی هست غیر ممکنه و خیلی‏ها میرن همون هفتم تیر! و این خیلی بده!

این خبر عینا از سایت موج سوم نقل شده! این هم لینکش:
راهپمایی مسالمت‌آمیز حامیان میرحسین موسوی امروز ساعت 16 از میدان انقلاب تا میدان آزادی

قرار است اين راهپيمايي مسالمت آميز روز چهارشنبه از ساعت 16 در ميدان انقلاب به سمت ميدان آزادي برگزار شود.

به گزارش «موج سوم» به نقل از ایلنا، شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات از وزارت كشور درخواست كرد مجوز لازم را براي راهپيمايي مسالمت آميز روز چهارشنبه صادر كند.

به گزارش خبرنگار ايلنا، شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات با توجه به اعتراض حاميان مير حسين موسوي به نتايج انتخابات، از وزارت كشور خواست كه براي راهپيمايي روز چهارشنبه مجوز لازم را صادر كند. قرار است اين راهپيمايي مسالمت آميز روز چهارشنبه از ساعت 16 در ميدان انقلاب به سمت ميدان آزادي برگزار شود.

لازم به ذکر است که برای راهپیمایی روز دوشنبه نیز از سوی ستاد مهندس موسوی درخواست مجوز شده بود، اما خودداری وزارت کشور از صدور مجوز مانع از انجام این راهپمایی نشد.

اصل 27 قانون اساسی نیز تصریح می‌کند: «تشکیل اجتماعات و راه‏پیمایی‏ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.»


پ.ن.

با چند نفر از دوستان صحبت کردم. میگن همون هفتم تیر موثق تره! همگی بیاید هفتم تیر و به بقیه هم اطلاع بدین

No comments:

Post a Comment