Tuesday, June 16, 2009

اکبر اعلمی: بعضی از مسئولان غیر مسئول کلاهشان را بالاتر بگذارند!

خبرگزاری انتخاب:

از ساعت نیم تا یک بامداد امروز حدود 25 تن از لباس شخصی ها در یک حمله کور کوچه محل سکونت مرا به اشعال خود در آورده و حداقل چهار مجتمع مسکونی را با باتوم ،چماق و زنجیر مورد هجوم خود قرار دادند.

این افراد که اغلب به کلاه کاسکت ،باتوم ،افشانه دفاع شخصی ،چوب و چماق مجهز و حداقل چهار تن از آنان نیز به کلت کمری و حمایل فشنگ مسلح بودند، عربده کشان به اهالی محل فحاشی و سنگ پرانی می کردند ،آنها سپس با سنگ و باتوم و چماق به مجتمع مسکونی محل سکونت بنده و مجتمع مسکونی همجوار و نیز آپارتمان های مقابل حمله ور شده و با شکستن شیشه های درب ورودی و پنچره های ساختمان های مذکور رعب و وحشت آفریدند!


مهاجمان به این هم اکتفا نکردند و با چماق و باتوم و زنجیر به اتومبیل بنده و 10 خودروی دیگر که در کوچه و در مقابل ساختمان محل سکونت پارک شده بود ،یورش برده و سبعانه تمام شیشه ها و چراغ های این اتومبیل ها را شکسته و به آنها خسارات فراوانی وارد آوردند. آنگاه چند تن از این حماسه آفرینان با شکستنن شیشه های درب ورودی مجتمع محل سکونت بنده که 14 خانوار دیگر نیز در آن سکنی دارند وارد ساختمان شده و پس از ضزب و شتم نگهبان نعره زنان خود را تا طبقات سوم ساختمان رساندند و از آنجا که بقیه دوستانشان آنها را همراهی نکرده بودند ناگزیر از ساختمان خارج شدند!

ادامه مطلب و تصاویر در سایت انتخاب

No comments:

Post a Comment