Sunday, June 21, 2009

خبر هک شدن قلم کذب محض است/ مردم به شایعات هدفدار بیگانگان توجه نکنند

قلم - در پی پخش شایعاتی مبنی بر هک شدن سایت قلم و دامن زدن رسانه های خارجی به این خبر کذب، تاکید می شود که سایت قلم با مشکل هک شدن مواجه نشده و انتشار چنین شایعاتی در راستای دور کردن ذهن مردم از مسیر اصلی دریافت اخبار مهندس موسوی است.

روز یکشنبه در برنامه های برخی رسانه های خارجی فارسی زبان و برخی سایت ها از جمله فیس بوک و تویتر شایعاتی مبنی بر هک شدن سایت قلم مطرح شد و به سرعت به این شایعه دامن زده شد؛ اگرچه سایت قلم بنا ندارد با انتشار هر شایعه ای به توضیح و رد شایعات بپردازد -کما اینکه پیش از این نیز چنین شایعه ای مطرح شده بود- اما این بار به دلیل حساسیت مقطع زمانی که در آن قرار داریم، تاکید می شود که قلم با مشکل هک مواجه نشده است.

مخاطبان گرامی سایت توجه داشته باشند که بارها تاکید شده است که اخبار رسمی مهندس موسوی از این سایت (قلم) و کلمه منتشر می شود و طبیعتا اگر هک شده بود نباید آخرین بیانیه ها و اخبار مهندس موسوی را منتشر می کرد. از مردم عزیز و هوشمند ایران درخواست می شود به شایعاتی توجه نکنند که به شکل هدفدار منتشر می شوند و توجه داشته باشند که در شرایط فعلی کشور بسیاری از رسانه های بیگانه تلاش دارند با بی اعتماد کردن مردم به پل ارتباطی میرحسین موسوی با جامعه، از فرصت استفاده کرده و دیدگاه ها و نظرات خود را به جامعه تحمیل کنند. از سوی دیگر برخی از هموطنان عزیز که از امنیتی شدن فضای موجود نگرانند، دقت داشته باشند که بدون استدلال منطقی تبلیغات و چنین شایعات و اخبار کذبی را نپذیرند و ناخواسته در مسیر گسترش شایعاتی قرار نگیرند که زیان اصلی آن به مردم، کشورمان و میرحسین موسوی وارد می شود.

No comments:

Post a Comment