Sunday, June 21, 2009

مسعود ده نمکی: نه كساني كه به موسوي راي داند خس و خاشاكند و نه كساني كه به احمدي نژاد راي داند پاپتي!

وبلاگ مسعود ده نمکی:

به هيجان آمدن توده هاي مردمي و مشاركت هشتاد و پنج درصدي مردم و دغدغه هاي مشترك مردم مي تواند مبناي يك حركت انقلابي براي تصفيه مديران فاسد و رانتخواران از بدنه مديريتي كشور شود.

اختلاف نظر هاي پيش آمده بر سر نتيجه انتخابات اگر با پاسخ مناسبي مواجه شود و طرفهاي درگير به جاي عصباني كردن يكديگر به راهكارهاي قانوني و منطقي تن درهند پس از رسيدن به يك نتيجه روشن و درست مي تواند مسير ديگري يابد.

اين مسير الزاما در خدمت يك جريان سياسي نيست بلكه دغدغه همه ملت ايران است كه سالها در گوشي و سپس در تريبون هاي عمومي فرياد زده شد و به جايي نرسيد.

وقتي حضرت علي مي فرمايد حكومت به كفر مي ماند اما به ظلم نمي ماند امروز براي بقاي ثبات در انقلاب بايد اركان ظلم را برچيد.اگر اين موج سبز با توده فيروزه اي و عدالتخواه يكي شوند سيل خانمان برانداز ي بر عليه دزدان بيت المال و آقازاده هاي فاسدشان خواهند شد.

امروز در ميان صفوف دو طرف در كنار مردمي كه صادقانه به صحنه آمده اند عده اي پشت صحنه بازيگرداني دعوايي شده اند كه نانشان در اين دعواست.مافياي نفت از چپ مافياي شكر از راست هر دو باد مي زنند تا اين آتش گر بگيرد و هيزم آن هم جوانان پرشوري است كه در اين چند شب به خون غلطيده اند.

نگذاريد آدرس غلط به شما بدهند به جاي اينكه رودر روي هم بايستيد بياييد براي عدالت و آزادي كنار هم بايستيم. الان تنها فرصتي است كه مي توان چنين كرد.

امروز لشكر فقرا را تحقير مي كنند و آنها را فاقد شعور سياسي مي خوانند. طبقه متوسط رو به بالا را به عنوان پياده نظام در برابر فقرا و طبقه متوسط صف آرائي مي كنند. شهر را در برابر روستا و بالا شهر در برابر پايين شهر قرار مي دهند تا خود در پناه آتش كينه اي كه به زحمت رو به خاموشي بود دو باره جان بگيرند....

No comments:

Post a Comment