Tuesday, June 23, 2009

حداد عادل به مناظره فرا خوانده شد

آینده

نماینده مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حداد عادل خواستار برگزاری مناظره ای درباره انتخابات با وی شد .

به گزارش مهر، نامه علی عسگری خطاب به حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس به این شرح است: احتراما اعلام می دارد مطالب ترویجی و سخنان حضرتعالی در دفاع از انتخابات دهم ریاست جمهوری قبل از رسیدگی به شکایات و تایید شورای نگهبان، عملکرد دولت و جریان اصولگرای دولتی را به مثل دوران مجلس هفتم بدون حضور سه کاندیدای دیگر ریاست جمهوری که منتقد و شاکی نیز هستند بعد از خبر 22:30 شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی استماع کردم. تکرار برنامه یکسویه و تا حدودی منفعلانه یاد شده را در شبکه های مختلف سیما از جمله بعد از ظهر فردای آن شب و خبر 20:30 که مخاطب بیشتری دارد، مشاهده نمودم.

ضمن تشکر از مساعی جنابعالی که بیش از زمان های دیگر در صدا و سیما ظاهر شدید، نظر به اینکه بنده و شما در گذشته در مجلس و شورایعالی فرهنگی استان قدس رضوی همکار و امروز همدرد هستیم و بر خود واجب می دانیم ضمن محکوم نمودن کارهای ناپسند اشرار و بدخواهان کشور عزیزمان ایران در چارچوب قانون و شرع از اسلام، انقلاب، امام و رهبری دفاع کنیم، مناسب دیدم پیشنهاد کنم با استفاده از تجارب گذشته، تحلیل وضع موجود و نگاه به آینده جهت اصلاح روش برگزاری انتخابات، اثر گذاری مطلوب و پاسخ اقناعی برای عموم مردم، پی جویی مطالبات بحق تمامی آحاد به ویژه نخبگان و پرهیز از انفعال در زمینه برخی موارد از جمله شفاف نبودن حدود انتظارات و اجرا به جهت درآمیختگی و همسویی این دو با یکدیگر در انتخابات اخیر، پاسخگو نبودن مراجع اجرایی و نظارتی ، ضعف مرجع رسیدگی به شکایات و کمرنگ بودن نقش قوه قضائیه، عدم مکانیسم شفاف در خصوص توقف یا ابطال انتخابات و... و در یک کلمه نبود نظام جامع انتخاباتی به عنوان چالش ها و مباحث دارای اولویت در امر انتخابات مناظره و گفتگو داشته باشیم.

منتظر اعلام نظر جنابعالی هستم.

علی عسگری نماینده دوره هفتم مشهد و کلات مجلس شورای اسلامی، مشاور روابط مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درمجلس شورای اسلامی است .

No comments:

Post a Comment